Son Gönderiler

GÖRSEL SANATLAR
ŞİİR/VİDEO KÖŞESİ
GEZİ KÖŞESİ

7 Ağustos 2019 Çarşamba

'DÜŞ' TÜM ŞİİRİ / KAHRAMAN TAZEOĞLU


'DÜŞ'TÜM

"Düş'tüm", dedim 
Hayir dedi kesince. 
Düş olsan fark etmezdim seni.. 

Sevgim sana güc veriyor mu diye sordum. 
Başini cevirdi yüzünde kalmamiş takatle 
Hayır dedi inatla 
Öyle olsa, 
yıkılmazdim her "seni seviyorum" deyişinde... 

"Özledin mi beni" dedim. 
Sustu 
Nefesini en derinden aldi ve 
"Özlenmez mi" dedi 

Git dedim 
Gitti... 
Sen kaldikca genişliyor bu dünya

ve ben kayboluyorum ucsuz bucaksizliginda 
Hayir dedi , sertce 
Gidersem, kahraman olurum 
Kalirsam senin... 

Küserim dedim, 
kırılgan cocuklugumun siteminde. 
Hayir, dedi,gülerek... 
Küsmek,susmayi göze almaktir 
Ama sen korkarsin kendi sessizliginden ve susamazsin 

Gel dedim o zaman 
Sesim fısıltı gürültüsünde 
Gel... 
Durdu 
Hayır dedi 
Gelirsem Biter Aşk..

Şair:Kahraman TAZEOĞLU






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder