Son Gönderiler

GÖRSEL SANATLAR
ŞİİR/VİDEO KÖŞESİ
GEZİ KÖŞESİ

7 Ağustos 2019 Çarşamba

YAŞAMAK ŞİİRİ / SEVDE ÇAKIR ÖZKEMER


YAŞAMAK

Bir yol bulmuştum,hesapsız ve çıkarsız,
Yolumda ne sarp kayalar,ne zaman kayıpları,
ne taş,toprak varmış da haberim yokmuş.
O,sarp kayalıkları öptüm eğilerek,
zaman aralıklarını düşündüm istemsizce;
Ne gereği vardı ki düşünmenin;
zaman ve mekandan
münezzeh olanı bildikten sonra...
Taşı aldım elime,yanağıma koydum;
sevdim ve kalbimle değerini biçtim.
Usulca ait olduğu yere bırakarak...
Toprağı kokladım...
Benim özümün,Yurdumun kaynağını çektim içime,
Ciğerime kadar,ruhumu hissederek...
Yürüdüm,yürüdüm...
Yol içinde,yolculuğun tadına vardım.
Anladım ki sevmek,yoluna engel 
olduğunu düşünmek değilmiş
taşın,toprağın...
Sevmek,tüm varlıkların ruhunu farketmekmiş...
Ona dokunmak,dokunurken varlığını 
kutlamakmış,üzmeden,kırmadan...
Ruhunu hissetmekmiş,
görünmeyen varlığın değerini biçerken...
İçine,hayatın zerrelerini doldurmakmış,
yaşadığını hissettirdiği için.
Ve hala burada;an içinde olduğunu
kendine ispat etmekmiş...
Sorgu -sual olmadan...
Hesap ve çıkarlardan uzak durarak...

12.04.2019  / saat:02.35

Yazan/ Seslendiren:Sevde ÇAKIR ÖZKEMER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder